3 juni 2011

Äntligen eget mobilt bredband, har väl varit borta en månad. Mycket att ta igen.
Träningen går bra, men jag har slarvat med kosten så jag har gått upp nåt kilo. Men jag kör på så det ordnar sig förhoppningsvis snart igen.

Vi har beställt resa till Kreta i augusti, äldsta dottern Jenny som jobbade där för några år sedan och min fru och jag. Två veckor, 33-34, s´ka bli så jäkla skönt.

Fri idag så jag har fått riktigt lång ledigt, härligt, men vädret är nästan för bra.

Ikväll blir det taco, grillat en del, det är ju sådana tider nu.

Undrar hur det ska gå i de två landskamper som Sverige ska spela. Betyder Zlatan så mycket eller kan man klara sig ändå ??

Hoppas Ni är kvar mina få trogna vänner, trots det långa uppehållet.

Kram i värmen

Kommentarer
Postat av: VERONICA

Sv. hej Jan! Jodår jag har gått ner över 10 kg och känner mig sjukt nöjd, men vill gå ner ytterligare 15. Men den sista biten lär ta längre tid. Mitt mål är inte att gå ner snabbt utan ändra rutiner, träning och kosten under en längre period för att få resultatet mer hållbart :) Duktig du är som tränar på. Vi får sporra varandra!! Hoppas du får en mysig helg! kram Veronica

2011-06-03 @ 15:05:58
URL: http://livetivitavillan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0