Äntligen måndag

Kort vecka då jag ska vara ledig den 23:e, jobba bara 4 timmar idag då jag blev tvungen att besöka läkaren för att få medicin för min mage. Har förmodligen inflammation i tarmfickor som jag haft tidigare.

Tydligen Anka ända fram till julafton så jag vet inte vad där är att se på TV idag.

Det är mysigt med snö, vi är inte vana vid de härnere i södra sverige.
Och nu har vi ett par dm och kallt hoppas jag det fortsätter att vara så det ligger till efter julafton.

Har fått hjälp med att piffa upp bloggen lite, satte en tiger på klockan för jag gillar tigrar.
Tänkte tatuera dit tigern och draken på min skuldra vid tillfälle.

Ska se om jag kan få hjälp med att få in lite bilder så småningom.

Ha de bra alla mina vänner i Sverige

De som är i USA får också ha de bra.


                           

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0