Återblick på året som snart gått

Vid förra nyår vägde och mätte jag mig och lovade fortsätta med godis fritt år. Jag klarade mig till nu i höst.
Vikten har gått neråt med ca 5 kg och midjemåttet ca 14 cm inte dåligt.

Jag ska fortsätta för jag har fått ny inspiration genom mina döttrar som varit så duktiga sen i somras.
Dom tränar på och äter rätt och försöker peppa sin pappa.

Under 2009 var vi åter igen på Kreta i Rhetymnon och hälsade på äldsta dottern som jobbade på hotell där.
Vi firade en under midsommar, ska se om jag kan lägga in några bilder.

Sen var jag med mitt jobb på Mallorca i september, Magaluf. Vi var där fyra dgr och det var avkopplande.

Jag har skrivit innan om att jag ser en hel del filmer, här är några av de actionfilmer jag tycker har varit bäst.
Ingen inbördes ordning.

Die Hard 4,o - National Treasure 1 - Sista filmen om Jason Bourne - Wanted

Nej nu måste jag gå en runda med den lille svart vite.

Ha de

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vill ju inte påstå att jag har överdrivet med bra ideer, skriver mest om det som ploppar upp :P Du kommer alldeles säkert på några bra ideer! Ha det bra :)

2009-12-22 @ 00:01:32
URL: http://anniieeriksson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vill ju inte påstå att jag har överdrivet med bra ideer, skriver mest om det som ploppar upp :P Du kommer alldeles säkert på några bra ideer! Ha det bra :)

2009-12-22 @ 00:01:32
URL: http://anniieeriksson.blogg.se/
Postat av: 6311

Tack för att du iallafall brydde dig om att gå in och svara Annii.

När jag förr skrev dagbok eller brev till folk så lät jag det bara flöda de som kom upp i huvudet, det är nog så man ska göra här också. Ha en bra jul.

Snyggt foto - jag gillar naturen

2009-12-22 @ 20:19:03
URL: http://alltidlikadant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0