Dan före dan

En dag kvar till julafton, har Ni varit snälla så tomten kommer med klappar till Er ?
Ikväll kl 21.00 kommer en bra film "Love Actually" små glimtar från olika personers kärkelsliv eller vad man nu ska säga. Jag gillar storyn om Colin Firth och hans portugisiska hemhjälp bäst.

Sen tycker jag om låten som Hugh Grant dansar till i trappan, men jag vet inte vad den heter.
Någon som kan tipsa mig ??

Sen måste jag ju så klart kolla in om jag blivit något rikare på V75 som är i dag.

Ringde läkaren imorse som tyvärr ine hade några bratips, hjälper inte medicinen och jag blir värre får jag uppsöka akuten. Låter inte så roligt under julhelgen, men tänk på alla adom som får fira jul där iallafall.

Eller alla hemlösa, EMD s låt är ett bra initiativ till att samla ihop pengar tycker jag.

Ha en bra kväll alla och en trevlig julafton. Jag kanske får tid att skriva då också, men vi ska ha besök.

Kram alla

Kommentarer
Postat av: Anonym

god jul

2009-12-24 @ 13:12:49
URL: http://sweetcandys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0