Katastrofala värden

Som de kan bli, var och lämnade blodprov idag och kom på att jag förmodligen glömt min medicin dagen innan.
Så jag ringde upp och fick reda på att det lågt rent för långt under. Kunde inte bero enbart på att jag glömt ta medicinen. Så jag ska ta spruta två dgr + dubbelt så många tabletter idag. Sen nytt prov på onsdag morgon.

Hälsade på min gamla mor och moster idag alltid trevligt.

Sen åkte vi hem och fixade till en hemlagad pizza med julskinka paprika, lök, champinjoner, köttbullar.

Imorgon är det dax att jobba två dgr innan det nya året.

Äldsta dottern åkte till Prag för att fira nyår med sin arbetskamrat från hotellet hon jobbat på.
Allt verka bra hoppas hon får kul.

De andra döttrarna ska försöka ordna knytekalas till nyårsafton.

All snö borta men dom har lovat kallt, bara man slipper att det blåser så mycket.

Är det några som varit inne och lyssnat på Tired of toein the line ???   DEN är så kanon tycker jag.

Ha det

PS ( det var förmodligen medicinen mot inflammationen i magen som gjort de låga värdena )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0