Pulsen ska kollas

Tänkte ta pulsen på mig själv framöver, ska tydligen vara bra när man tränar, är det någon som har erfarenhet ??

Tänkte även efter nyår skriva ner hur många steg jag går varje dag för att få lite diagram, kan kanske vara något att följa upp.

Ett av mina nyårslöften är att innan midsommar ha gått ner 15 kg.
Ett annat är att minska midjemåttet med tio cm.
Ett annat är att kanske inte alltid vara så snäll utan ställa mer krav på mina med människor.

Någon som sett Streetfigher med Kristen Kreuk ?  Hon från Smallville

Ha en bra dag

Kommentarer
Postat av: EMELIE ♥

haha jag jag tränar handboll ;)

2009-12-29 @ 17:38:41
URL: http://thisemelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0