torsdag kväll eller julafton

Vi åt en helt underbara kalkonmiddag, tack så mycket. Sen delade vi ut julklappar med rim som vi kom på efterhand. Därefter spelade vi julklappsspel.

Sen såg jag en film min svåger hyrt. Nothings like the holidays, så där.
Nu spelar tjejerna spel och som vanligt snackas det högt runt bordet, förmodligen en tidsfråga innan dom slutar spela.

Någon ser på Anna Anka och jagsitter vid bloggen och försöker komma på något som kanske väcker lite funderingar.

Hade ett bra samtal med min äldsta dotter som var missnöjd med ett sms från en syster som kallade henne tråkiga saker. Och egentlingen föll väl allt tillbaka på den som skickade smset.

Det kan gå så fort att något händer så man borde inte kalla varandra en massa skit eller skiljas som ovänner, man vet aldrig hur länge man har varandra.

Det här med att alltid skylla på andra fast det egentligen är ens eget fel är allt för vanligt.
Att aldrig våga stå för vad man gör eller tar för beslut för att det kan bli fel. Det för en inte framåt precis.

Jag hoppas att man lär sig med åren, erfarenhet får man genom att göra misstag, det är misstagen man lär av även om dom kan vara svåra att gå igenom ibland.

Ha en fortsatt bra julafton och berätta vad Ni fick i julklapp !!

Själv fick en bok, strumpor och trisslotter. Tyvärr ingen vinst !!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0