Två dgr till julafton

Sista jobbedagen, lugn och fin fick gjort en hel del. Ska jobba två dgr till innan nyårsafton.
Om jag är frisk vill säga, ser inte så bra ut just nu, har ont i magen och det verkar inte som medicinen hjälper.
Får gå på återbesök imorgon, håll tummarna.

Ankan fortsätter plåga mig, tisdagar var min favorit kväll innan, Navy CIS gillar jag skarpt.
Sen gick det en anna serie som heter The Mentalist, den var också bra.

Måndagarnas nya serie Trauma är ganska bra.

Onsdag imorgon och chans till 90 miljoner på V75, det måste man ju bara chansa på.
Tänkte köpa en Harry och själv tippa en rad.

Nytt snöfall men plus 1 grad och det ska tydligen fortsätta. Men snön hinner inte försvinna tills julafton.

Ska gå ner och vila mig lite sen är det väl nån film vid 21.00

Ha det gött så hörs vi imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0