Annandagen

Upp halv åtta för att gå ut med hunden, skapligt väder om än mulet. Hade hoppats på sol idag.
Vi ska ha Skåne-derby på Vångavallen idag, Trelleborg - Helsingborg, blir nog tufft.

Sen gick jag hem och laddadee ne video film och satte mig med kaffe och två mackor och väntade på att frun skulle vakna.

Videon var Helena Bergströms "Så olika" den var faktiskt riktigt bra.

Sen var det dax för runda två med Miro, det var ju en sån där dokusåpa som min fru följer så det var jag som var den lycklige igen.

Möttes av ett sms om jag kunde koka två ägg till yngsta dottern ? Självklart kan jag det.

Idag ska Brioni ut på Halmstad travet, det blir fler och fler kanoner som kommer ut nu när våren är på gång!

Vi hörs lite senare, kl är nu 11.20 och fortfarande bara jag och frun uppe. Tjejerna sover verkligen länge om dagarna.

Ha en bra dag - kram

Kommentarer
Postat av: Emma

Mmm men det är klart, safe to assume att alla tjejer är kär i Edward :) Fast böckerna är extremt mycket bättre, men filmerna är bra dom också. Nu ska jag strax ta matchbussen till Vilan och kolla KDFFs premiärmatch :)

2010-04-05 @ 11:55:49
URL: http://pombi.blogg.se/
Postat av: Cissi

Den filmen ska jag lägga på minnet, har jag inte sett än :)

2010-04-06 @ 11:02:36
URL: http://cissileandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0