En jäklig dag

Morgonen började med att det öste in över 40 pall som skulle ut på sina platser, små godssom skulle ha följesedlar och sen fick jagta växeln också eftersom min kollega var sjuk. Kanon, pulsen var uppe på topp efter tio minuter och sen var magen igång, ont i ljumsken av allt hoppande upp och ner i trucken, knäet gjorde också sig påmint. Det ska fan till att bli gammal och utsliten fast man känner sig ung till sinne.

Dagen gick och Petra kom och hämta efter att ha hämtat vår bil som var på service. Vi körde hem och ingen ville hålla på med mat, så det fick bli pizza. Och som vanligt som gnälldes det över vissa delar av pizzan.

Det är därav mitt bloggnamn, "alltidlikadant" . Vad man än försöker med så finns det gnällspik.

Såg biggest loser och äntligen åkte Joelle ut, tråkigt på hennes kompis, men snacka om att ha dålig självuppfattning. Hon har ju inte koll på nånting.

Sen ringde min gravida dotter och undra hur läget var och om jag var intresserad av att hämta moppen.
Vi bestämde preliminärt den 15 maj.

Sen såg vi Håkans bar och sen CSI Las Vegas och sen gick jg ut med Miro sista rundan för att få ihop över tiotusen steg, vilket jag fick efter en lite längre runda en vanligt. Så nu sitter jag och skriver och sen ska jag lägga mig. Ska bara kolla va det var för kommentarer jg fått. Tack alla Ni som läser och delar med Er, ni är för goa.

Sov gott och ha det bra - kram

Kommentarer
Postat av: Ammi

hahaha, jaa jag menar de :D

2010-04-26 @ 23:08:14
URL: http://aaammii.blogg.se/
Postat av: michaela

Dricker mycket vatten! Men tack för tipset :) Har två i läppen, en i underläppen & en på sidan :)

2010-04-26 @ 23:12:19
URL: http://miski.blogg.se/
Postat av: Cissi

Oj vilken dag, hoppas din tisdag blit bättre!

sv: ang min tatueringar. Nalle Puh (på armen), stjänra (på handleden) en spermie (på hemligt ställe, hihi) så två av dom har du säkert sätt på bild ;)

2010-04-27 @ 07:27:21
URL: http://cissileandersson.blogg.se/
Postat av: Veronica svarar

sv: Hej! hur är läget? Jobbigt att kroppen säger ifrån fastän man känner sig ung :( Vad är det för delar av pizzan som förtjänar att gnällas över?

2010-04-27 @ 18:03:06
URL: http://livetivitavillan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0