Jobbedag i området och grillkväll

Lördag och jag skulle gå ut med hunden tyckte frun , på morgonen för hon hade fått göra det förra helgen. Att jag gör det alla dgr i veckan när vi jobbar räknades inte, så jag satte kl för att komma upp åtta. Sju väckte Miro mig så det var bara att klä på sig. När jag kommer ner så sitter frun i soffan och dricker kaffe.

Jag undrar vad fasen hon gör uppe nu när hon kunde sova ? Inget svar.

Så jag börjar göra mig i ordning, toa besök, klä på sig osv. när jag är i stort sett klar kommer frun och säger att hon kan ta Miro, glöm de sa jag, har jag nu gått upp så tar jag honom.

Är dettta något typiskt fruar eller bara min ???

Sen skulle jag iväg och tippa hästar och Lotto, när jag kom ut till garaget var grannen där, "det var jobbedag i området hade jag glömt det ?? " Visste jag inte om sa jag, "vi har skickat ut lappar ".

Jag ska bara ner i stan sa jag och körde. När jag kom tillbaks gick jag ut till lekplatsen, men ska göra en ny, vilket ju är bra för alla nya barn familjer i området. Vädret var kanon fint och jag gillar att vara ute, så jag har hjälpt till fam trill nu halv två då vi inte kunde göra mer. Ska fortsätta den 15 maj när dom ått dit mer mtrl.

Ikväll ska tjejerna ha hit några kompisar och grilla, vi fick vara med och så skulle svåger och svägerska komma.
Dom ville vi skulle grilla biffar med bacon och champinjonröra emellan. VAnliga biffar av skinkfärs.
Sen skulle man ha bulgur och sallad och tzatzikisås till detta. Låter gott.

Nu är det dax för hästar så Ni får ha en bra ag och har vi tur tar Hannah lite bilder som jag kanske kan få lägga ut på bloggen sen.

Ha det bra alla mina vänner - kram

Kommentarer
Postat av: Ammi

tack :) jo de går faktiskt riktigt bra! Har inte fått kärringstopp en enda gång än ;o

2010-04-24 @ 17:23:59
URL: http://aaammii.blogg.se/
Postat av: Sandra Marinoni

sv; hur dålig än pauline var på texter (vilket jag btw inte märkte) så kan hon i alla fall sjunga vilket inte linda kan.

2010-04-24 @ 18:51:18
URL: http://marinoni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0