Lördag kväll och snart till Turkiet

Hej mina vänner idag slapp jaggå ut med Miro och kunde ligga till strax efter nio. Sen skulle vi in till min syster och fira lite. Det blev landgång men den var ingen hit tyvärr. Sen hade jag världens bry att fixa transfer till Petra från flygplats till hotell. Mitt VISA kort gick inte att använda via nätet, nya regler från Swedbank sen i torsdags.

Man måste registrera sig för internetköp så att ens VISA är godkänt, fick hjälp av Hannah, ringde upp på nytt, men det fungera inte då heller. Så jag såg till att föra över pengar till mitt VISA på Handelsbanken, fungerade inte heller för överföringar göres bara på bankdagar, så nu befinner sig mina pengar i cyberspace.

Fick ringt kundtjänst på Swedbank som visade oss en annan väg, och se sedan gick det bra.

När vi var i Malmö så bor min syster väldigt centralt så det var väldigt svårt att få parkering, vi fick gå flera kvarter och sen kostade det 20:-/tim, det är ju inte klokt.

Nu har vi sett film och en inspelade sen tidigare i veckan, White Collar, den ar riktigt bra.

Nu kl 21.00 kommer Milleniefilmen och sen får jag väl gå till sängs, ska ju upp kl två i natt och köra Petra till Svågertorp så hon kan ta tåget till Kastrup i Köpenhamn. Sen får hon vänta där i två timmar innan planet lyfter till Alanya, hon är framme där vid halv ett så hon kan ju njuta lite av söndagen i Turkiet. Hoppas hon får kul.

Jenny är medsin kille på dop nere i Tyskland i närheten av Munchen, har inte hört av henne sen igår kväll, så vi får hoppas allt är bra.

Ni får ha en bra kväll och sova gott så hörs vi i morgon - kram

Kommentarer
Postat av: VERONICA

Krångligt med kortbetalningen och så. Men kanske ett steg till i säkerheten för internetbetalningar. Hoppas du får en fin söndag.



sv: näe det var inget glas med gott i handen :D Antingen var det kameran eller så bara handen :D

2010-04-11 @ 10:20:42
URL: http://livetivitavillan.blogg.se/
Postat av: Ëmma

Segt. De låter ju duktiga bägge två. Känns som jag kollar fotboll hela tiden. Det blir mycket KDFF också eftersom familjen är engagerade i föreningen allihop. Sport är bland det bästa som finna och lagsporter är kul som bara den!

2010-04-11 @ 10:54:29
URL: http://www.pombi.blogg.se.
Postat av: Hannah

Jag tycker inte vår kommentarfält ser så mycke annorlunda ut? Vad skulle det vara?

Mår lite bättre, men inte helt än.. imorron är de nog över tror jag..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0