Lurade ?

Igår lurade jag Er allt - Skrev inget på min blogg. Var så trött efter veckan att jag inte kom till skott.
När jag kom hem efter jobb var jag helt slut så jag lade mig och somna och sov i två timmar.

Sen såg vi på deb nya serien på 5an  The Forgotten, ganska bra faktiskt. Och sen kom Criminal Minds.
Som är en favorit, igår handlade den om folk som kidnappad barn, riktigt läskigt faktiskt.

Idag ska vi åka och hälsa på dottern som ska ha barn och hennes man. Vi ska köra kl 10

Jag återkommer med hur många som verkligen var klara kl 10.

Jag tippar på 3 av 6. Vi har köpt ett påskägg till dom, med lite godis och sen två klädesplagg till Oskar.

Ni får höra mer sen. Kram

Kommentarer
Postat av: Sandra Marinoni

sv; det hade med gjort :D staden är underbar verkligen :D

2010-04-02 @ 15:58:00
URL: http://marinoni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0