onsdag kväll

Var och hämta Petraa tidigt imorse och sen körde jag till jobb. Åter igen en hektisk dag, det är full rulle alla dagar nu, härligt, tiden går fort och man hinner knappt andas. Mådde väldigt kass ett tag i dag men det blev bättre efter lunch.

Ikväll gick jag med Frida på gymmet och gick på löpbandet i 30 minuter, två ggr den här veckan. Imorgon kommer den magiska dagen då jag försökt komma iväg på spinning, känns som att "kanske".

Åkte och skulle handla för att kunna göra någa varma mackor. Tänkte att jag lämnar in ett litet system för 8 kr på hästarna, det var allt jag hade råd med idag. Såg att jag hade någa gamla kuponger i plånboken.
Bad tjejen kolla om där var någon vinst, jag har ju suttit och kollat de flesta ggr så jag hade inga förhoppningar.

Ja du här var det en liten vinst sa hon, va ???  520 kr tack för den du !!  Gissa om jag tappa hakan.

Är nu väldigt trött men tänkte att jag var tvungen att delge er lite av min dag.

Tror inte jag orkar sitta uppe och se hästarna så jag får väl gå till den här tjejen imorgon och hoppas på att bli överraskad igen !

Sköt om Er allihop - kram

Kommentarer
Postat av: Emma

Jupp. KFUM är som YMCA i the States. Den låten är rolig att dansa till haha :) Vet att vårt KFUM har basket, gymnastik, pingis, scouter och lite till :P

2010-04-21 @ 23:19:19
URL: http://pombi.blogg.se/
Postat av: Ammi

svar; haha vilka tankar du har :o

2010-04-21 @ 23:37:19
URL: http://aaammii.blogg.se/
Postat av: Cissi

Skönt att hon äntligen har fått kommit hem i trygga händer!

Hoppas på en större vinst idag då ;)

Ha det gott!

2010-04-22 @ 09:53:35
URL: http://cissileandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0