Snart kväll - lördag

Ingen tur på hästarna, 4 rätt det får man inga pengar för. LDB damer vann med 1-0 i 90 minuten, tur man är igång tills the fat lady sings. Det är många matcher som avgörs på övertid.

Ikväll är det Millenium filmen, min favorti, men innan dess inte mycket.

Här har blåst hela dagen, kass !  Tjejerna sitter framför sina laptops i köket, dom som nevergivesup iallafall.
Frida har haft en kompis här och verkar till att ha haft kul.

Jag tror jag ska gå en runda för att få ihop lite steg, så får jag se om jag får tummarna loss och tränar imorgon.

Nu plinga det till i mobilen, sms från Petra. Apollo visste bara att det var stängt till två inatt, så dom skulle ringa henne, vilket innebär att vi får vänta tills imorgon med besked.

Kanske vi hörs ikväll eller närmre midnatt. Hoppas Ni hittar på något roligt ikväll.

Kram - alla

Kommentarer
Postat av: Ammi

mjo, de e riktigt jobbigt. Men de e ju bara stå ut :)

2010-04-17 @ 17:55:34
URL: http://aaammii.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ingen aning, kollar lite rundor :)

2010-04-17 @ 20:29:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0