snart midnatt

Tach Hannah och Frida, vilken fröjd att komma hem till så fint hus och trädgård !!

Tjejerna hade gjort vid ute i trädgården, plockat upp alla gamla vissna löv och pinnar som Miro asat med sig hem under promenader. Klippt gräset och gjort rent trädgårdsbord.

Sopat upp stenar utanför planteringarna, kanon.

Sen såg jag Så ska det låta, hade lite förutfattade meningar om Alexander Rybak då jag inte är så förtjust i hans Fairytale, men idag var han jätteduktig, likaså den norska tjejen,

Shirley Clamp har ju en gudomlig röst och Robert Gustavsson är riktigt duktig han  med.

Sen såg vi på Skavlan där han bjudit in en brokig skara. Natascha Illum Berg storviltsjägare var riktigt intressant.

Hann städa undan lite på jobb idag också, fick lite anmärkningar på min avdelning när dom hade inspektion,
och hinner man inte med att hålla undan själva jobbet, hur ska man då hinna med och städa ?

Men idag var det lite lugnare och jag fick gjort en hel del, skönt

Ha en bra natt - kram

Kommentarer
Postat av: Ammi

hehe okeeej

2010-04-17 @ 00:55:07
URL: http://aaammii.blogg.se/
Postat av: VERONICA♥

sv: Vilka duktiga tjejer du har! :) alltid kul som förälder när de gjort nåt fint :) så var bra på att berömma dem också :D

Hoppas du haft en bra helg och att dotterna i Turkiet kan ta sig hem snart.

2010-04-18 @ 18:53:51
URL: http://livetivitavillan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0