torsdag

Det är sådana hektiska dagar på jobb, man är helt slut när man kommer hem. Och nu börjar det bli varmt och då kommer pollenet också så det kliar i ögonen trots allergi medicin och ögondroppar.

Petra har problem att få fatt i resa och började bakvänt med att boka och betala hotell först.
Hoppas det löser sig för henne.

Jag orkade inte skriva igår, men Frida och jag var och träna, men idag orkade jag inte.

Ska ner och se Criminal MInds nu, ha en ra kväll och tack för alla fina kommentarer, Ni är för kära som bryr Er, tack !!!

Ha det bra - kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

sv: Det var inte jag på bilden, kanske därför jag var olik mig :) Jag färgade idag, igår lade jag ut den bilden :)

Tyvärr känner jag ingen i Alanya eller nån som vet....

2010-04-08 @ 21:40:50
URL: http://livetivitavillan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0