söndag 22 aug

En mulen men varm dag till att börja med, nu spricker himmelen upp och solen tittar fram.
Har varit ute två rundor idag och kan nog komma upp i mina tiotusen steg idag också, isåfall alla 7 dgr den här veckan, heja Jan.

Jenny smsa precis att hennes plan från Rhodos var lite försenat, så vi får väl kolla upp när det ankommer.

Vi ska få middag som Martina ska laga, två olika slags kycklingmiddagar, dom är jättegoda.
En kyckling-pasta gratäng som är mmmmm. och sen kyckling med en sås som bara är ännu mer mmmmm.

Det borde kunna bli nån matlåda till mig då !!

Alltså hästarna igår, jag börjar med att få in två icke favoriter till 7-8 ggr pengarna, missar i gulddivisionen, favoriten galopperar i sista sväng när den leder. Sätter dit en 5 oddsare och en favoritspik.
Sen missar Ludde med dagens största favorit och sen åker dom två jag har i sista loppet också på stryk.

Det är ju själve den när man får in tre st som ger mellan 5-8 ggr. Jag får nog leva mitt liv som fattiglapp och utan kärlek.

Kram vi hörs

Kommentarer
Postat av: Emma

Vi var på Gran Canaria (Playa del Inglés) och Amadores Beach det är det med den vita sanden :) Mycket regn här igår också....suck!Okej har inte varit på festivalen i Malmö än. Hade KDFF-dragning i lördags dock :) Jaså, borde man kolla in marknaden?

2010-08-24 @ 20:50:49
URL: http://pombi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0