Söndag 8/8

En dag med regn egentlingen den första på hela min semester. Men det behövs till gräsmattan, så jag passade på att gödsla den medan det regnade som värst.

Idag körde vi Jenny till Sturup, hon skulle ju flyga till Rhodos, har fått sms från henne att hon är framme på hotellet. Allt ok.

Tänk vad tekniken gått framåt under åren, för visste man inget om de som åkte utomlands förrän man fick ett vykort eller om dom ringde, men det hände ju inte om det inte var något speciellt som hänt.

<I dessa dgr är vi verkligen bortskämda med snabb kontakt, även om man ibland borde vara utan den för att koppla av.

Vi såg en rolig film idag, Tandfen, med Wayne Johansson, The Rock.

Ni får ha det så bra - kram

Kommentarer
Postat av: Daniel

Teknikens underverk. Skönt att få så snabb kontakt. Å andra sidan att va tillgänglig jämt har ju sina nackdelar!!

2010-08-09 @ 12:48:41
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: Sandra

Vad skönt med rhodos :)



Jadå jag ska leva livet ska du se. Nej hon har nog lagt bloggandet lite på is men hoppas verkligen hon ska uppdatera mycket nu när hon flyttar till Skottland. Annars blir jag sur haha. Men det är bara bra med henne, mycket kul som händer bara!

2010-08-10 @ 14:06:21
URL: http://lilleput.blogg.se/
Postat av: Emma

Hejsvej, nja inte skrämd...snarare lat. jag har umgåtts mycket och bara haft det skönt och inte hunnit eller inte orkat blogga när tiden fanns. Men jag ska bli bättre :9 kanske till och med slänger in några inlägg från Gran Canaria :D Åker imorgon!! Jippie! Hur är allt själv?

2010-08-10 @ 19:18:37
URL: http://pombi.blogg.se/
Postat av: VERONICA ♥

sv: Ja det är helt sjukt...om man inte svarar på vanliga telen ringer de på mobil. Svarar man inte där ringer de ett par ggr till sen till polisen typ och anmäler en försvunnen :) Sjukt! Ibland måste man faktiskt vara utan kommunikationsredskap tycker jag. Det ÄR nyttigt!

Ja USA är bra så länge man slipper bo där. De kan typ inte få tänka själva. Typ om man köper saltlakrits står det en varningslapp om hur starkt det är...och (det är inte ens starkt). I bokhandeln står det varningslappar "denna bok kan för vissa verka stötande"....suck....om du känner dig stött av en bok kan du säkert stämma författaren för det personliga lidande du fick utstå. Sjukt!

På fredag påbörjas arbetet med vår gräsmatta.Känns så otroligt skönt att det börja hända något med jordhögarna :D

2010-08-11 @ 13:22:25
URL: http://livetivitavillan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0