19 dec

Hej har inte varit inne på en evighet, har haft ischias förra helgen och mådde skit. Sen har det varit sånt jäkla väder, och kanske framför allt för att dfatan varit ockuperad hela dagarna och kvällarna och som i nat till 4 på morgonen. Men nu sitter här inen så jag lägger in en blänkare.

Igår hade undertecknad födelsedag så vi hade kalas för några st för att fira mig och dagens födelsebarn Hannah som blir 20. Hannah hade bakat lussekatter och så körde vi några Almondy Dajmtårtor.

Allt var kanon, förutom min fina present, en Harry Boy som det bara blev tre rätt på. Varför kunde man inte få 7 rätt och några tusen ??

Hade suttit fint nu veckan före julafton till julklappar. Vi har annars bestämt att vi inte ska ge julklappar utan var och en köper en till sig själv.

Igår kune tyvärr inte vårt barnbarn Oskar och min dotter Linda och hennes man Olof komma, vi ville inte dom skulle köra från Österlen fyllt med snö med den lille guldklimpen. Om nåt händer, så vi får ses senare.

Nu ska jag gå ner och fixa lite frukost, Frida har varit ute med Miro och nu tror jag hon skotta lite snö utanför också, duktig tjej.

Ha en bra dag alla min vänner, jag ska gå in och kolla Era bloggar senare.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0