Fredag 3 dec och frugan fyller år

Har tagit ledigt då jag inte kan vara fri till jul eller nyår, mina kollegor ska åka till Thailand på semester.
Egentligen skulle dom till Dominikanska Republiken, men där är ju kolera på Haiti som ligger alldeles intill så det blev inte.

Idag ska jag om det går hämta Jenny och Evelina på Sturup, dom kommer hem från Budapest.
Vi ska fika och prata lite om deras resa när dom väl kommit hem till Trelleborg.

Vi har fått väldigt mycket snö till att vara här nere, man har fått skotta flera gånger om dagen och det är inte min rygg och axlar med på riktigt.

Miro tycker om att pulsa i snön när vi är ute, men jag vill helst gå där som är plogat.

Ska se om jag kan be Hannah plocka in nån bild hur det ser ut härnere med snö.
Ni som bor länge upp har säker mer. Men det räcker till för att ställa till problem här nere, blåser i driver över vägarna så man inte ser sidorna därav många av åkningar, plus att folk inte håller avstånd och hastighet.

Nej nu ska jag skotta fram bilen, Frida ska bada på gympan och hade glömt badkläderna hemma, så jag ska köra ner med dom nu halv tio, va då curling förälder.

Ha en bra dag mina vänner - kram

Kommentarer
Postat av: Cissi

Skönt med en ledig dag och lite långhelg(dock kanske du hellre hade varit ledig i "mellandagarna".



Hoppas du får en trevlig helg och fira frugan ordentligt nu ;)

2010-12-03 @ 15:17:34
URL: http://cissileandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0