Snart 2011

Nu är det väl dax att börja slipa nyårslöftena, snart dax igen.
Vet inte om det gick så bra med dom man gav till 2010.

Tror man ger fel sorts löften, sådana som är svåra att hålla som att gå ner i vikt, sluta röka osv.

Bättre man säger att man ska leva livet, man kommer ändå inte levande ifrån det, tex.

Försöka vara mer tillsammans med familj och barn och barnbarn.

Försöka hitta vägen tillbaka till gymmet om man nu ändå är ute och går.

Se om det möjligen skulle kunna gå att resa en vecka till Kreta med frugan

Fundera vidare Nilsson så får vi se den 31:e


Kommentarer
Postat av: Sandra

Nytt år, nya chanser :) Jag är fullbokad till 5 februari redan så mitt nyårslöfte verkar inte vara "jobba mindre" iaf haha. Min kille är vansinnig!!!



Ja nu är syrran hemma, hon stannar till 7 januari nu så det är gött. Sverige har gjort en sjukt bra turnering och ska vara enormt stolta, norskorna är bara äckligt övergrymma. Jaha gör det? :) Tänkte jag inte på, inte så insatt på det där med stjärntecken. Vad var det som passade in på mig som skytt? :) Det är så tråkigt med negativa människor, vi har alla tuffa perioder men det är bara att kämpa på. Ja jag tycker handbollstjejerna var fenomenala, idag räckte det dock itne. De var slitna och det syntes.



Kram

2010-12-19 @ 21:56:03
URL: http://lilleput.blogg.se/
Postat av: Cissi

Det låter som lite mer rimliga löften :)

Bilder från Thailand ligger uppe, inte så många men några (var bara där några dagar, hihi)



God jul!!!!

2010-12-20 @ 10:10:12
URL: http://cissileandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0