6 februari 2010

Sov dåligt i natt för jaghar fruset hela natten. Det blir så kallt på rummet när det blåser. Måste skaffa en filt till.
Har varit nere i stan och handlat på apoteket. Såg då en påfågel, ska se om jag kan ladda ner bilden på den.

Min äldsta dotter har problem med val, kärleken eller åka aoch jobba på Kreta. Svårt att råda då det var så länge sen man var nykär.

Kreta ligger kvar får vi hoppas, så jag tyckte hon skulle satsa på kärleken och vara hemma en sommar i Sverige.
Midsommar, grilla, kräftskivor, vänner m.m

Tappade en plomb i dag, förmodligen resultatet av att jag börjat tugga tugummi, mina tänder fixar inte det.
Får beställa tid nästa vecka. Jag hoppas då få mina nya glasögon också.

Har precis sett två filmer, Management med Jennifer Aniston, ganska rolig faktiskt. Sen en ny med Bruce Willis som handlade om personliga robotar, Surrogates, det var skaplig.

Nej nu ska jag vila en stund, sen blir det V75 och Lotto, hoppas man hade vunnit så man kunnat hitta på något riktigt roligt.

Ha en bra dag mina vänner - kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0