En fin vinterdag har passerat

Det har varit en fin solig vinterdag som jag bara njutit av vid tre tillfällen när jag varit ute med
Miro vår Jack Russell. Han gillar snön även om den nu på de flesta ställen ligger så hög att han får hoppa fram i snön. Han hittar dofter fast det är snö och idag pulsa han in i ett buskage och jag förstod precis nu när vi var ute igen varför. En hona vid namn Zelda har varit inne där ett par gånger så det är väl henne han spanar efer.

Ska försöka åka till jobb imorgon, huvudvärken har blivit bättre. Hade varit skönt om jag var frisk imorgon och kunde gå och träna lite.

Vad hittar alla Ni andra på i vintervädret ? Är NI ute och åker pulka eller joggar kör skidor ???
Eller är Ni inne med aktiviteter ??

Upplys mig lite, det måste väl vara någon som är inne på bloggen och läser ibland ?
Ni får gärna fråga om det är något.

Ha det bra alla   - kram

Kommentarer
Postat av: ♥Claaaudia ♥

För att jag inte har några syskon:) då är mina kusine rmkt viktigare för mig ;)

2010-02-03 @ 22:32:43
URL: http://claaaudias.blogg.se/
Postat av: ♥Claaaudia ♥

Jag ska till Zakopane :) JAG ÄLSKAR POLEN!

2010-02-04 @ 21:21:35
URL: http://claaaudias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0