Fredag och det regnar i Skåne

Claudia är bäst sen kommer Anna Haag. Jag har haft en bra kväll och sen ska man gå ut med hunden och så regnr det för fulla polletter, vad är det för väder ??

Är det någon som kan rekommendera en bra sony ericsson mobil med bra kamera, stegräknare och stora knappar ??

Imorgon har jag två dgr kvar på min prov månad på nya gymmet, ska se om jag kan utnyttja dessa två dgr till att gå på lö+pbandet. Har haft en jobbig vecka med mycket hvudvärk, så jagharinte kunnat träna.

Vi hörs imorgon  kram

Kommentarer
Postat av: ♥Claaaudia ♥

Såklart CLaudia är bäst ;)

Jaha då kanske jag låter min hårfärg vara som den är några år till ;) För har aldrig färgat mitt hår.

Jag kollade inte på letc dance igår pappa hadet tvn men hörde att det gick bra för henne.

Det går bra med träningen har nt tränat på en vecka pga att ha varit sjuk. Och min touchmobil har jag haft snart i ett år.

2010-02-20 @ 18:18:08
URL: http://claaaudias.blogg.se/
Postat av: Anandasworld

Much to think about excellent web-site!! On a purely personal level "what is Love" section gave much insight into this complex subject.

2011-06-16 @ 09:31:43
URL: http://anandasworld.blogspoo.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0