Glömde går dagen

Förlåt jag glömde rent bort att skriva på min blogg igår, var inne och läste och svaera på kommentarerna, men glömde skriva nytt.

Jag och Frida var och träna igår, igen. 30 minuter på löpbandet och lite styrketräning. Har fått ont i mitt högra knä så fort jag bockar mig. Får se hur det utvecklar sig, väldigt tråkigt iallafall.

Vi var sen och firade Jenny dottern som tidigare jobbat på Kreta, hon fyllde år. Dom skulle ha fest på kvällen så mamma och jag var där på dagen och blev bjudna på omelett och prinsesstårta, gott.

Sen kollade jag V75 som blev en bedrövelse, jag hade läst för mycket i tidningarna och fick bara två rätt, hade jag tippat som jag först tänkte hade jag haft fem eller sex.

Titta sen på Melodifestivalen, kassa låtar utom Eric Saade Manboy, den tyckte jag om.

Sen var det skidskytte damerna och precis som vid alla stora tävlingar skriver man upp vissa så väldigt mycket, det är medaljer oh guld hit och dit. Sen blir det ingenting alls som nu igår.

Var kom den som vann igår ifrån, vid halva distansen var hon inte ens bland de 20 bästa ?? Hon måste ha tagit en genväg.

Ja då får vi se vad det blir av söndagen, Frun sitter och tittar på något läkar program om barn, jag kan inte med sådant. Vi tänkte se en film som vi hyrt, Bootcamp, men nu vet jag inte när det blir.

Vi får skaffa en TV till mig så får jag ha eget rum. Som det är nu bor vi bara ihop iallafall.

Ha en bra dag - alla

Kommentarer
Postat av: Emma

Har iknte sett den, kanske man borde :) Löpband är najs. Jag spelade match idag och har ont överallt :P Jag såg typ halva, sen tröttnade jag. Måns var det enda trevliga och han hade fula kläder :P Haha. Men ikväll börjar brothers & Sisters igen :D:D Ha en bra alla hjärtans dag <3 Kram

2010-02-14 @ 17:09:26
URL: http://pombi.blogg.se/
Postat av: Sir mone

Sv: Sant :)

2010-02-14 @ 22:58:21
URL: http://skogsraet.blogg.se/
Postat av: Sir mone

Tjena! Vad händer idag? :) kram

2010-02-15 @ 10:47:42
URL: http://skogsraet.blogg.se/
Postat av: Emma

Jupp jupp bor i Skåne i lilla Kristianstad närmare bestämt. Var bor du? Spelar basket. Vi möter faktiskt Lomma igen imorgon :P

2010-02-15 @ 21:38:08
URL: http://pombi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0