Nya glasögon

Ännu en dag på jobb med mina trevliga arbetskamrater. Gillar verkligen mitt jobb.
Efter jobb åkte jagför att prova ut nya glasögon, de andra hade blivit så repiga så man såg inte bra med dom längre. Jobbigt med synundersökning. Sen ska man välja ut snygga bågar, fastna för ett par Lyle & Scott.
Där var en örn på skalmen och örnar gillar jag.

Ska jag tatuera mig fler gånger ligger en Örn eller en tiger eller en drake nära till hands.

Blev ingen träning idag heller, mår inte riktigt bra och då går jag inte och tränar.

Ska tydligen bli mer snö härnere i södraste skåne.

Är det någon som gissat på var jag bor ? Ni kan få några ledtrådar.

Vi har ett allsvenskt fotbollslag. Nils Holgersson flög inte så långt härifrån.

Ha det bra och gissa på !

kram

Kommentarer
Postat av: ellinorpettersson

ja, den klubban är super skön! :D

haha och nej skorna är nog inte så bra i snön nu, :D

2010-02-01 @ 22:26:09
URL: http://ellinorjustmeandmyself.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0