Nytt snö kaos i Södra skåne

Vilken pärs att ta sig hem, såg absolut ingenting vid tre tillfällen. Man har ingen aning om var vägen är eller om där är något ivägen för en. REna paniken nästan.

Det fortsatte snöa ända tills nu vid 22.00  så nu har jag varit ute och skottat undan och hoppas på att det inte blir mer i natt. Så kommer åtminstone tidningsbäraren fram om han/hon kommer.

Tänkte ta ledigt imorgon för jag har inte mått bra de senaste dagarna. Kraftig huvudvärk och värk i nacke oach axlar.

Sov gott alla - kram

Kommentarer
Postat av: ellinorpettersson'

Nästa vecka har vi nationelle prov i svenska, på tisdag och torsdag har jag för mig. Först är det väl läsförståelse sedan på torsdagen ska vi nog skriva en novell, Och det känns jätte bra att ha valt och så nu! :)

Ojdå! det låter inge vidare, här har vi det lungt med snöstormar! jag längtar verkligen till sommaren :D

2010-02-03 @ 09:04:02
URL: http://ellinorjustmeandmyself.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0