onsdag guldkväll

Hra inte fått plats vid datorn så det är väl någon dag sen jag satt här. Saknar Ni mig ?
Vilken skidstafett killarna gör, verkligen härligt att se när det bär hela vägen till GULD !!!

Imorgon ska jag hjälpa min dotter få igång sin Iphone hoppas hon får glädje av den.

Har inte hunnit träna något, det är full rulle på jobb, kul men jobbigt.

Undrar när vädret ska svänga så vi börjar gå mot vår ? Är det någon mer än jag som längtar till att snön är borta och det ligger på plus 10 och uppåt ?

Ni får sova gott så hoppas jag vi hörs imorgon igen.

Kram

Kommentarer
Postat av: ♥Claaaudia ♥

Nej det stämmer väl, jag är 13 :) Haha tack :)

haha brandalarmet gick på pågrund av att fläkterna gick sönder och då bröjade det ånga från maskinerna ;)

2010-02-25 @ 17:56:15
URL: http://claaaudias.blogg.se/
Postat av: Elin

Ja det har jag gjort, om du menar typ som TheStudio och Modellab? Det är roligt!

Tack!

2010-02-25 @ 19:30:36
URL: http://distinguish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0