Snart slut på februari

Tiden går så rysligt fort är det någon mer än jag som tycker så ? Det värsta är faktiskt när man sitter här på bloggen och ser alla som bloggar är så väldigt unga.
På min tid satt man inte vid datorn, då var man ihop med kompisar ute oftast.

Men datorn är en väldigt fin uppfinning, man lär sig otroligt mycket och man kan "träffa" mycket trevligt folk.

Just nu sitter mina döttrar och chattar med en kille från europa, vet inte var.

Snart slut på OS och allt går tillbaka till vanliga gängor. Hoppas fortfarande på att det snart är snö fritt.

Är det någon som börjat planera för resor i sommar eller annat skoj på er kommande ledighet ??

Vad tycker Ni om IPhone är det något att ha ??  Är så väldigt kluven, jag måste försöka låna min dotters och se om jag tycker om den eller inte. Ska byta mobil i augusti.

Nu ska jag gå och lägga mig - sköt om Er

Kram

Kommentarer
Postat av: Emma

Japp det är jag. Tack :) Iphone verkar riktigt bra från allt jag hört. Vill ha en, men har redan en bra mobil :P Kollar på film nu. Har du sett 500 days of summer?

2010-02-25 @ 22:18:24
URL: http://www.pombi.blogg.se.
Postat av: Emma

Mmm de är systrar :D Älskar Emily och Bones! Zooey är också riktigt bra. Filmen var rätt bra men jag gillar inte Joseph Gordon-Levitt så mycket. Han är lite mesig...

2010-02-25 @ 23:49:59
URL: http://www.pombi.blogg.se.
Postat av: Sir mone

Har funderat på hur livet skulle varit utan datorn. Hade troligen varit ute i "det verkliga livet" mer än nu och träffat människor precis som du. Men samtidigt träffar jag otroligt mycket härliga folk genom bloggen, facebook, msn och liknande sidor - från hela världen.

Om jag bestämmer mig för att åka till tyskland, frankrike eller london finns där människor jag redan känner. Den tryggheten hade jag inte haft utan datorn :)

Vad har du själv för åsikter om att träffa människor över nätet. Bra eller dåligt?

Känner att sommaren är den enda tiden på året jag faktiskt vill stanna i Sverige. Resa under vintern hade varit härligare :) som nu, då allt töar bort. Tänk att åka bort och vara hemma lagom tills snön har försvunnit och träden börjat knoppa :)

Ha det bra!

2010-02-26 @ 16:11:56
URL: http://skogsraet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0