söndag 7 feb

Idag åkte vi till mitt jobb för att plock ut lite bilder till Jennys födelsedag. Sen gick vi på Dressman och köpte ett par nya jeans till mig med lite smalar be och som satt åt mer kring rumpan. Tjejerna var nöjda och jag också. Lite mörkare jeans än jag brukar ha, ska be tjejerna ta ett foto som vi kan sätta in.

Imorogn är det återigen dax att jobba och förhoppningsvis få tummarna loss och komma iväg och träna.
Jag hade fortsatt gå ner 1,5 cm den här veckan. Men nu vill jag ha lite resultat på magen och midjan.

Därför måste jag försöka komma iväg på spinning.

Ha en bra kväll mina vänner, vem de nu är, NI är ju dåligt inne och kommenterar, vad sysslar NI med ?

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0