6 januari

En fri dag mitt i veckan inte dumt, lite lugn start på det nya året. Fortfarande en del arbetskamrater som är lediga.
Fortfarande inget godis choklad eller läsl eller cashewnötter.
Fredag kväll med lite cashew och läsk eller en god drink efter veckan slit har varit en höjdare hittills.

Fredag börjar Lets dance, undrar om det är några intressanta med ? Har inte hunnit kolla vilka som ska vara med.

Har fortfarande inte lyckats pallra mig upp på gymmet, måste försöka komma igång. Hjälp mig !!!


Vad hittar Ni på med en sån här dag ?

Ni som spelar handboll har NI kanske någon turnering ? Det brukade vara en hel del sånt kring nyårshelgerna.
När tjejerna spelade fotboll, badminton och handboll.

Några av tjejerna ska iväg och se Avatar, är den bra ??

Ha en bra dag  -  kram

Kommentarer
Postat av: ♥Claaaudia ♥

Bloglovin är en hemsida där man blir medlem och ser varje gång någon ny favorit bloggare har gjort ett nytt inlägg. man kan också vara med på en topplista så som jag är :D Jag förösker stiga ! :D Behöver er hjälp :D Skaffa de :) www.bloglovin.se Ja, jag fyller år på sommaren och ja, jag är lejon :D

2010-01-06 @ 20:09:39
URL: http://claaaudias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0