Äntligen fredag

Spinningen gick bra igår var väldigt stel imorse när jag vakna, men det lättade lite grann under dagen.
Var och styrketräna ikväll sen hyrde vi några filmer och titta på Lets dance, tyckte Claudia var väldigt bra.

Imorgon ska vi gå ett pass på indoor walking, ska bli kul att testa. Sen tror jag jag ska testa yoga
och kanske något som heter Body Balance.

PÅ söndag är det barnkalas med tårta. Tur vi mätar oss redan på morgonen.
Ska bli kul att se om jag gått ner något den här veckan. Känns bra.

Sköt om Er jag skriver lite imorgon igen.

Kram på Er

Kommentarer
Postat av: ellinor

ja det gick väl bra, fast det var sista träningen för dom ska riva lokalen vi tränar i för det har blivit vattenlekage och massa. Så det är tydligen vårat fel, alla lagen som har tränar och spelat matcher där så vi måste betala en viss summa, varje lag måste betala och sedan måste vi hitta nya lokaler och det är ju inte så lätt. Sedan kanske vi inte kommer iväg på en cup heller eftersom vi inte kan träna och måste betala även fast det inte är vårat fel så just nu är vi lite sura, och vi har ingen match i helgen vilket gör mig lite mer ledsnare :/ menmen :)

2010-01-23 @ 01:43:08
URL: http://ellinorjustmeandmyself.blogg.se/
Postat av: Claaaudia

haha TACK :o!

2010-01-23 @ 13:05:19
URL: http://claaaudias.blogg.se/
Postat av: Jessi

Ja det gör jag, jag tränar för att få muskler:)



All träning är bra träning så fortsätt du:)



/Jessica

2010-01-23 @ 21:42:34
URL: http://lonkakola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0