En blåsig kall söndag i Skåne

Fy för vad det blåser och kallt minus två blir som minus 15 ca. Det blir inte många steg den här helgen.
Men som tur är så har jag en positiv inställning just nu till min träning.
Var och kolla friskvårds stånden igår i köpcentrerat. Anälda mig och familjen till en gratis provmånad på ett gym i staden där vi bor. Som det är nu tränar jag tre mil härifrån där jag jobbar, Malmö.

Veckan som kommer ska jag cykla som uppvärmning före min styrketräning. Sen ska jag kolla om jag orkar gå ner på det här andra gymmet på de andra dagarna.

Har fortfarande inte ätit godis eller choklad eller annat. Bra jobbat grabben.

Fick en ny läsare som varit i Thailand kul som ögat, sk abli spännande att se lite bilder, jag ska försöka lägga in lite fler bilder. Är det något speciellt Ni önskar se ????

Nu ska jag ner och äta helstekt kotlett med potatis och morätter, sen ska vi gå till svågern och svägerskan och dricka kaffe och äta "en" bit saffranskaka. Jag får offra mig lite eller........  ??

Vi hörs lite senare.  Kram

Kommentarer
Postat av: MICHA

svar

Aa Wilma är Jack Russel.

Okej, du klickar på min ruta som du ser på min meny där det står följ bloggen över min bild i meny och så kommer det upp en ruta " vill du följa bloggen" så klickar du där ! :)

jag söker bara på din bloggadress och gör likadant så följer jag dig ! :)

2010-01-18 @ 14:01:12
URL: http://mmichelleaalfredsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0