fredagkväll efter lets dance

Var och träna som jag lova mig själv. Värmde upp lite på motionscykel innan.
Sen körde jag alla maskinerna. Åkte ner och hyre några filmer, finns inga intressanta just nu.

Sen kom jag hem och upptäckte tyvärr att allt stämde med min bloggs namn.
Alltid likadant, ingen hjälper till självmant.

Disk, städning, mat, usch jag blir så less, varför kan man inte hjälpa till lite mer utan att man ska tjata.

Imorgon ska man ha lite evenemang nere i köpcentrat om motion, olika klubbarska visa upp sig, tänkte gå dit och se om man får någon inspiration.

Snyggt hängsmycke Ellinor.

Sov gott kram

Kommentarer
Postat av: MICHA

Hejhej, ska vi följa varandra med bloglovin' ? ;)

2010-01-17 @ 09:22:42
URL: http://mmichelleaalfredsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0