Glada nyheter

Var med tre av mina döttrar och svärson och fikade idag. Det visade sig vara riktigt trevligt, fick nämligen reda på att jag ska bli morfar i augusti. Jättekul.

Så det blev ingen träning idag heller, men imorgon ska jag iväg och styrketräna. Sen ska vi gå på info på det nya gymmet och få träningsprogram efter vad vi har för önskemål.

Sen torsdag är det spinning dax igen. Fredag får det bli styrketräning och Lets dance.
Lördag tror jag det finns ett spinningpass på förmiddagen, får försöka då jag slarvat lite i veckan.

Maten är jag dock ganska duktig på och inget godis efter 26 dgr heller.
Så fjorton dgr kvar till första invägningen 1 februari, målet är 2 kg ner, minst.


Sköt om er och håll tummarna för att jag sköter mig imorgon.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0