Söndag och fortsatt snöfall i Skåne

Hela kvällen och natten ocj förmiddaagen har det snöat . Så det var bara till att fortsätta skotta.
Har fått skrapat av min bil och startat den så jag vet att den går till imorgon.

Trots en riktigt slarvig lördag med glass - godis - och två fastlagsbullar hade jag gått ner 1 cm till runt magen.
mitt mål på under 100 är nu bara 5 cm borta. Ska försöka ta det i februari. Ska verkligen försöka skärpa mig.

Spinning iallafall två ggr per vecka och styrketräning 3 ggr/vecka.
Skärpa till mig med maten.

Och voila cm och kilo försvinner under februari.

Prix de Amerique 15,30  i eftermiddag.  18-17-4-3   tror jag gör upp om detta.

Håller tummarna för Opal Viking.

sköt om Er


Kommentarer
Postat av: ♥Claaaudia ♥

Haha ja eller hur! :D

2010-01-31 @ 18:39:37
URL: http://claaaudias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0