Torsdag kväll halv nio

Jippie, huvudvärken och värken i axlarna var försvunna imorse. Hjälpte nog att jag mjuk träna i onsdags. Nu är det fredag imorgon och jag ska på gymmet då också. Tänkte börja baklänges då och ta benen först, jag hann inte den ena ben övningen i onsdags.

Har varit ute med hunden tre ggr hittills idag och han vill nog ut en gång till, vilket gör att jag kommer upp i över 10 tusen steg idag också. Börjar bli ganska många steg i genomsnittet nu.

Nästa vecka ska jag försöka antingen köra på träningscykel eller spinning, tänkte försöka träna upp min kondition och styrka i benen till maj månad. Då börjar det bli lite varmare förhoppningsvis. Och då tänkte jag försöka komma igång och cykla till jobb någon gång per vecka. 2,5 mil i vardera riktningen, 5 mil totalt per dag.

Ha det nice hörs imorgon efter Lets Dance.

Sköt om Er  - kram

Kommentarer
Postat av: ellinorpettersson'

Ja självklart går skolan före! Sedan har vi också nationella prov som sagt och det gäller att vara med riktigt mycket på lektionerna nu. Jaha det visste jag faktiskt inte, det är ju bra jag som tränar i stort sätt hela tiden! :D



Jasså, jag vill gärna ha det men jag ska inte göra det! Jag har en bild någon stans på ett inlägg på min blogg i december trorja om du vill se med ett hängsmycke jag tkr det är jätte fint! :)

2010-01-14 @ 22:12:39
URL: http://ellinorjustmeandmyself.blogg.se/
Postat av: ♥Claaaudia ♥

Haha jag tränar inte handboll, jag simmar och det går bra ;)

2010-01-15 @ 21:28:23
URL: http://claaaudias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0