Hej har varit urdålig på att blogga under semestern !!!

Tredje och sista veckan av semester, vädret har varit kanon härnere i södra sverige och jag är brun som en pepparkaka säger folk. Ska se om jag kan fixa bilder senare.

Har varit ute varenda dag i trädgården och faktiskt varit iväg och tränat ca tre dgr per vecka.

Promenerat med hunden varje dag ett par ggr.

Vi har grillat ganska mycket och tagit en och annan Bacardi lemon vilket resulterat i att förrådet tagit slut.
Så nu hoppas jag på att Petra och Martina kan handla till oss när dom nu är i Turkiet, Alanya, på semester.

Det är tydligen väldigt varmt därmnere, men vem hade trott annat.

Jenny åker till Rhodos i augusti och då ska jag bli morfar för första gången också.

Nej tillbaks till trädgården.
Kram

Kommentarer
Postat av: Helena

Låter ju som att du har haft en helt underbar semester! Kul att du ska bli morfar snart också :)



När det kommer till rökningen så har jag inte tagit ett enda bloss, är grymt stolt! Däremot så har jag rökat lite vattenpipa vid fester men det är ju inte samma sak, ingen nikotin i det :)



Ha en fortsatt toppensemester!

2010-07-20 @ 11:40:21
URL: http://soindependent.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0