Bröllopsdagen, hmmm

Jag har varit jättedålig på att skriva den senaste tiden, saknar geist. Vi har fortsatt mycket på jobb och det händer både glada och dåliga grejor som det säkert gör för alla.

Jag har inte varit och tränat på snart tre veckor känner inte för det när jag kommit hem, har ofta ont i axlar nacke och där av spännings hvuudvärk. Ramlade i golvet och slog mitt friska knä som nu är svullet det andra blir bara sämre hela tiden.  Gnäll gnäll gnäll.

Idag har vi sol fast dom lovade regn, ingen ordning men bättre med sol.
Svägerskan sms och fråga om hon fick klippa vår häck för hon hade inget att göra, självklart.
Men hon ska kanske sätta sig ner och vänta tills anfallet går över, skämt.

Idag visar dom inte V75 förrän kl åtta ikväll, förmodligen för nån ska gifta sig idag hmmmm

Nu går det mot semester, två veckor kvar, sen ska jag ha tre veckor, det ska bli jätteskönt.
När ska Ni vara lediga och ska Ni hitta på något ??  Jenny ska åka till Rhodos två veckor.
Martina och Petra ska åka till Alanya-Turkiet två veckor.  Man blir lite avundsjuk.

Kul med de lite överraskande resultaten i fotbolls VM, vad som annars överraskat mig mest är att det tydligen är så kallt därnere ??  Afrika  3 grader, hallå !!

Nej nu ska jag ner och äta bullar med Hannah Jenny och mamma.

Petra och Martina är i Ullared och shoppar loss !

Ha det bra mina vänner - kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0