fredag och kanon väder

Hej äntligen går min data igen. Hoppas jag kan komma i kapp mig så småningom.
Är hemma och är sjuk, har problem med min mage, inflammation i tarmfickor. Har fått penicillin så jag hoppas jag blir bättre allt eftersom.

Snart semester tider och några av döttrarna har bokat resor, så man blir avundsjuk,
Petra och Martina ska åka med kompis till Alanya Turkiet 10 dgr. Jenny ska åka själv till Rhodos i två veckor.
Hennes kompis från hotellet på Kreta jobbar tydligen i år på Rhodos, vet inte var men de kan jag återkomma med.

Själv kommer jag förmodligen bara att vara hemma vid, har inte pengar att åka för i år.

Snart midsommar och den ska vi fira hemma i trädgåren med gammel moster och min syster, ev kommer svåger och svägerska, men dom har inte bekräftat ännu.

Ska gå ner och äta frukost och ta en kopp kaffe, förmodligen ute i trädgården det ser så skönt ut.

Ha det tills vi hörs - kram

Kommentarer
Postat av: Cissi

Krya på dig!

Vi har också haft kanonväder i veckan men idag blåsre det storm...hoppas det vänder till imorgon då man har en chans att få njuta av solen.



Trevlig helg!

2010-06-04 @ 12:45:23
URL: http://cissileandersson.blogg.se/
Postat av: Emma

Kul att datan har vaknat. Yeees. The one and only Åhus-bryggan :) Kommer spendera mkt tid där i sommar :) Fint väder nu. Ja det är superkul. Hoppas på vinst imorgon också! Fint väder hos er?

2010-06-04 @ 12:47:10
URL: http://pombi.blogg.se/
Postat av: Emma

Hammarby gästar idag och ska bli mos. Det är min åsikt iaf. Usch bränna sig är inte roligt. Mina nyckelben är en aning röda och kliar u, men annars har jag klarat mig hittills ta i trä. Härligt väder. Dock sjunker nog publiksiffran ör att vädret är för bra. Då lockar Åhus.

2010-06-05 @ 10:49:02
URL: http://pombi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0