Har det hänt något med bloggen

Har det hänt något med bloggen jag får inte upp några bilder eller designer. Idag tänkte vi grilla men det blåser väldigt så jag vet inte ? Har precis sett Sherlock Holmes den var riktigt bra, igår såg jag George Cloone den var också bra.

Är det någon som sett Nicolas GAge nya med Eva Mendez ? Bad Lieutenant eller något ???

Solen skiner och klockan är snart tolv jag får väl sätta igång om det ska hända något idag, alla andra sitter vid TVn.

Frida var på studentfest igår kul för henne och frugan fick en massa presenter av sina "barn" på förskolan, kul när dom blir uppskattade för sitt jobb.

Ni får ha det så bra så återkommer jag om det blir grillning och vad vi åt. Har Ni tips får Ni gärna komma med dom det blir väl mer grillning i sommar får vi hoppa.

Kankse jag är lite mer på gång nu för som Ni ser så blev det mer än tre rader den här gången.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0