Äntligen slut på en kass vecka

Ursäkta gott folk men jaghar haft en kass vecka, har haft en sån huvudvärk hela veckan.
Är lite bättre idag. Det är ett uppsving på jobb och jag spänner mig inför allt jobb så jag får spännings huvudvärk. Ont i axlarna som sen går upp i nacken och ger mig en sån huvudvärk.

Har inte gjort något på kvällarna mer än gnällt och vilat. Inte för något av de hjälpt.

Ikväll fixade jag en ny mobil till hustrun och då blev det ett jäkla gnällande för hon trodde inte telefonnummerna skulle följamed över. Och sen var det något annat och därefter det tredje.

Jag blir så jäkla trött på allt gnäll. Fixa själv då !!

Också dessa inneboende som inte kan hjälpa till och städa och hålla undan. Man ska bara fixa och hjälpa dom men får sällan något tillbaks. Det känns så hopplöst emellanåt.

Det finns just nu bara en som hjälper till hemma och de ska hon ha sånt beröm för. Men hon tröttnar ju också när de andra bara ställer till det när hon gjort fint.

Va gör man ?  Slänger ut dom eller ..........  ??

Snart dax för domen i Lets dance, har ringt och hört Claudias ljuva stämma två ggr, hoppas för tävlingens skull att det blir Claudia och Mattias i final. Annars tror jag inte jag ser finalen.

Fick förresten åka hem efter maten i tisdags när vi skulle spela biljard, fixade inte det med huvudvärken.
Slut tjatat om det. Men jag känner mig så irriterad, igen.

Bilen går, men jag har bara en nyckel, en andra har inte kommit till rätta än. Kostar 3.000:- för ny nyckel fjärrstyrning och att dom gör jobbet. Är det värt att lägga på bilen frågar jag mig ??

Ha en bra kväll alla - vi hörs imorgon. Ska "försöka" komma iväg och träna, sen ska vi hälsa på min mor.

Kram

Kommentarer
Postat av: Veronica

Ställ ultimatum. Är de gamla nopg ska de klara av livet även när de inte bor hemma och då ahr de inga föräldrar som fixar. Det är bland det värsta jag vet med lata ungar. Så länge de bor hemma tycker jag man har rätt att ställa krav, oavsett om de är myndiga eller ej. Annars kan man ju börja betala mer för sig hemma, om man inte kan städa själv, tex att man får betala extra för att ha "städhjälp" nu i form av föräldrar, syskon men ändå. Nån annnan måste ju fysiskt slita för din skull. usch...:) Hoppas du haft en bra start på måndagen!

2010-03-22 @ 17:06:05
URL: http://livetivitavillan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0