Det verkar uppåt

Eftersom vi har mer och mer att göra så kanske man kan börja skönja en uppgång inom industrin. Varje dag får jag lämna något kvar som jag inte hinner med.

Idag blev två döttrar sjuka så jag har väl smittat dom från förra veckan.

Så den här datorn har vait upptagen tills nu, då jag fick be om en stund så jag kunde kika på kommenarer och skriva lite nytt. Tack alla Ni som tiitar in, väldigt kul med kommentarer från Umeå, Sthlm, Värmland, Västkusten.

Då kan man ju följa lite hur väder och annat utvecklar sig.

Umeå saknar Martha och några till, Montpelleier kan man väl slå nere i Frankrike om inte annat.

Ha en bra dag imorgon

Kram

Kommentarer
Postat av: ellinorpettersson'

sv; ja, fast ganska snygga outfitts!

2010-03-10 @ 23:25:26
URL: http://ellinorjustmeandmyself.blogg.se/
Postat av: Cissi

Det är jobbigt att vara sjuk men också jobbigt att komma till jobbet och se "högarna" som växt (om man har ett sånt jobb)...

Hoppas du hinner ikapp, jobba inte ihjäl dig!

Ha en bra dag, snart är det helg igen ;)

2010-03-11 @ 08:49:40
URL: http://cissileandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0