En jäkligt irriterande dag

Har varit på ett sånt irriterat humör idag. Sovit dåligt i natt, sen när jag skulle iväg till träning var bilnycklarna försvunna. Och efter mycket dividerande kom vi fram till att det var dottern som övningskörde igår kväll som hade nycklarna. Dom har letat men hittar dom inte, hur ska jag komma till jobb på måndag 3 mil ?

I bilen låg mina träningsskor, så fast jag kom till träning kunde jag inte gå mer än fem minuter för det var helt fel skor. Sen såg vi en film HItman den var bra, riktigt bra !!!

Lets dance, vilket jäkla skämt att Willy klarar sig kvar, vad har dom en jury till ??

Men min Claudia gick iallafall vidare, hon har så härligt pigga glada ögon.

Ikväll blir vi inte så många hemma, Hannah ska på party, Jenny är i Malmö hos pojkvännen och dom andra vet jag inte riktigt än.

Melodifestivalen, hmm  har ingen favorit. Vi får väl höra och se.
Ha det så bra så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0