Glida på en räkmacka

Dagen har knappt börjat och den fortsätter i samma stil som gårdags kvällen sluta, gnäll gnäll gnäll.

Allting ska komma serverat annars kan man inte göra det. "jag behöver en pärm till mina räkningar jag också"
Pärm ordnades fram.  Räkningar skulle börja sättas in . "Jag behöver en som som man sätter fast med och eb som man gör hål med"  Ligger på kontoret ( hörnet i vardagsummet med fem andra pärmar.)

Efter fem räkningar var det slut på häftklammer och så behövdes det sådana med nummer på så man separera räkningarna. Köp de då för fan kom det från dottern.

Sen fungerar inte den splitternya mobilen som den gamla, konstigt, utvecklar dom sådant hmmm.

Pappa skriver som jag vet inte vad, det går inte att läsa hans siffror. bla bla bla.

"Jag kan inte läsa är det någon som behöver nya glasögon är det jag."

Någon skrev en bok som jag tror heter "Lång dags färd mot natt" de verkar det till att bli här.

Nej nu åker jag och lämnar in hästar och Lotto och gode gud gör så att jag vinner en massa pengar.
Gissa vad jag gör för dom då !!!

Vi hörs nog mer idag.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Usch för gnäll. Hoppas du får en bättre dag idag!

2010-03-20 @ 10:48:33
URL: http://livetivitavillan.blogg.se/
Postat av: Hannah

Haha för det är den stora faktorn i vårt hus, GNÄLL.. Om dem inte är för mobiler och räkningar så är det för städning eller kläder.. Eller för att någon ska komma hit eller för att vi ska iväg till nån.. Gnäll är denne familjens efternamn, folk tror saker löser sig av sig självt om man gnäller litegrann(mycket).. Självklart kommer man inte undan gnäll det är så det är bara, men genom att minska det gör man inte bara alla andra en tjänst utan äv DIG själv.. Du slipper stressa och känna sån press av allting i din vardag, ta saker lite mer med en klackspark.. Jag menar det mesta löser sig ofta på något sätt..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0