MIddag md pojkvän

Det blev en trevlig lördag, vi åt taco och sen spelade vi spel, 8 man. Vi haee kul som bara den. Sen sjöng vi sing star. Viktor var en verkligt trevlig prick som verkligen gick hem i familjen.

PÅ förmiddagen såg vi Luftslottet som sprängdes, den var mycket bra. Ni som inte sett Stieg Lrssons Millinie trilogi ska se den. Jag rekoomenderar den varmt.

Imorgon ska tjejerna spela badminton med Viktor, jag vet inte om han vet vad han gett sig in på, Som kille tror han så klart att han är bättre än tjejerna, han får se imorgon. Dom är grymma allihop !

Det finns bara en bättre och han sitter här bakom tangenterna, om han själv får säga det !!!

Sov gott allihop, jag har inte fått någon eftermiddagslur så jag är trött.

Kram

Kommentarer
Postat av: Emma

Ja det är verkligen super :) Nja inte riktgit, men nästan :P Prov och borta tolv timmar igår åtta idag...seg nu :P Ska slänga mig på soffan ett tag. Hittar du på då?

2010-03-07 @ 17:34:16
URL: http://www.pombi.blogg.se.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0