Mitt i veckan

Känner mig något bättre, men det är segt med förkylningar. Tror nog jag försöker gå till jobb imorgon.
Det blir besök av pojkvän till näst äldsta dottern på lördag, spännande. Så tjejerna städar för fulla polletter, kanon. Frida skulle till tandläkaren idag och jag följde med som moraliskt stöd och för att skjutsa henne sedan till gymnasiet. Vädret är underbart igen härnere, många plus och strålande solsken. Igår när jag skrev likadant slog det om och började snöa, hoppas det var en engångs företeelse.

Någon skrev och önskade att dom vunnit miljoner, de gör jag/vi också,
helst alla dom som är på Lotto  181 miljoner. Vad jag skulle slutat jobba eller iallafall dragit ner till halvtid.
En social grej, man vill träffa folk. Men det kunde man gjort om rest också.

Jag tror nästan jag köpt en lägenhet nere i Rhetymnon på Kreta.
Sen hade mina barn fått ett antal miljoner var och vars en lägenhet.

Två nya bilar till frugan och mig för vi drar åt olika håll många gånger.

Kanske ett nytt hus nånstans vid havet. Jag det finns mycket man förmodligen bara får fortsätta drömma om.

Nej nu ska jag gå ner och ta en kopp kaffe. Den här data står på andra våningen och där har dom nog släppt en eller två handgranater.

Kommentarer
Postat av: Veronica

sv: va bra att det känns bättre då :) jag jobbar på flygplatsen emd incheckning och lite annat

2010-03-03 @ 15:16:10
URL: http://livetivitavillan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0