nya bilder

Om Ni tittar tillbaka lite i min blogg så har Hannah lagt in lite bilder, om någon är intresserad.
Idag var jg och Frida och körde lite kondiotions träning, känns i låren nu.

Inget socker på hela dagen heller. Så jag har skött mig, en dag iallafall. Nu är det bara att fortsätta, en dag i taget.

Massören skicka sms och undra om jag ville ha en tid 16,45 istället för 20,00 . Klart mycket bättre, så jag ska gå imorgon istället. Sen är man väl helt mörbultad skulle jag tro.

Petra köpte busskort och for till sin träning för första gången på en månad skulle jag tro.

Fick tillbaks på skatten, tänk om Jenny kan ordna ett billigt boende till mig på Kreta i juli, då åker jag nog dit !

Imorse hade bilrutorna fruset igen. Men det blev relativt skapligt uppåt dagen.

Sköt om Er alla - kram

Kommentarer
Postat av: Ëmma

Jomen :) Lite lite sömn men annars blev det bra. Började dock spänstträna igår igen och det känns i låren så tog en timmes promenad för att losa träningsvärken idag :) Skönt!

2010-03-30 @ 22:58:13
URL: http://www.pombi.blogg.se.
Postat av: VERONICA

Kreta skulle inte sitta helt fel. Njae ryggen är inte helt OK. Jag som aldrig haft ont i ryggen förr. Jaja det går väl över.

2010-03-31 @ 12:33:13
URL: http://livetivitavillan.blogg.se/
Postat av: Lexie

allt bra :) själv? tack så mycket, japp det var min arm! lär väl komma lite bilder på mig under påsken, mina småkusiner älskar att springa runt med kameran :)

2010-03-31 @ 13:57:45
URL: http://alexandrasbilder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0