onsdag 24 mars

En bra dag på jobb, har inte haft någon huvudvärk på flera dagar, skönt. Efter jobb åkte jag till en 3 butik för att öppna Hannahs Iphone som hon vann på en blogg-tävling. Skulle ta tre till fyra vckor att få koden ? hur svårt kan de vara ??

Sen gick jag en runda på Triangelns köpcentrum, knalla in på Stadium och köpte min en blå vit randig
 "rugby-tröja" tror jag dom kallar det, med vit krage. Ska be Hannah fota mig till helgen så kan Ni få se det då.

Glömde berätta att min äldsta dotter ringde och berätta att jag skulle bli morfar till en pojke, kul !
Och att det var framflyttat till 17e augusti, men förstföderskor brukar ju gå över tiden, så vi får se.
Arbetsnamnet var Karl Oskar Åke.

Sen var jag iväg och handlade mat både till oss själva och hunden, men det var fel sort för han hade bytat.
Men ingen kände för att göra mat, så det blev ingen mat-form imorgon heller. Den jag gjorde igår kväll blev uppäten sent på kvällen, ojsan var det din.

Fick en tid för att synka nycklarna till bilen imorgon bitti, glömde helt bort att jag ska gå och lämna blodprov på morgonen och sen åka med Frida på kontroll halv tre. Får se hur det går att lösa imorgon.

Har beställt en tid hos massören, fick på tisdag kl åtta, sen är man väl rent mörbultad efter de.

Imorgon kväll ska jag försöka gå och spinna, hur många gånger har jag sagt det ?? skärpning Jan

Natti natti alla - kram

Kommentarer
Postat av: Veronica

Hej! Jo jag sufar rätt mycket. Kollar runt på allt möjligt. Världen känns liksom lite större :D

Jo ryggen känns bättre idag men måste fixa ny madrass till sängen, jag har ont varje morgon. De slits ju tids nog ut.

Jobbar du idag?

2010-03-25 @ 07:06:52
URL: http://livetivitavillan.blogg.se/
Postat av: Lexie

kul att du ska bli morfar :)

2010-03-25 @ 08:46:23
URL: http://alexandrasbilder.blogg.se/
Postat av: Cissi

Denna huvudvärk :(

Hoppas massagen kanske hjälper även mot den, skulle också behöva beställa tid men får aldrig tummen ur :S

Ha en bra torsdag!

2010-03-25 @ 09:34:28
URL: http://cissileandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0